Söndag igen:O

2010-03-28 @ 22:43:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha nu är de söndag igen, denna veckan har också rusat iväg! förjävligt....
Igår var de trevligt värre, synd att ja inte kunde träffa phanna längre bara! saknar dig gumman :(
Hade fest för pappsen o de va trevligt iaf! men va helt seg o trött i ögonen hehe..:P Men men...

Skulle egentligen till Anderslöv idag o träffa Anna, men blev aldrig av :( så åkte o firade min bror ist, o så umgicks ja med malin, de var trevligt iaf =) Och ikväll skulle egentligen Mikael ha kommit,men bajs på honoms bil den va tydligen paaaj haha! Så ist får jag sova ensam inatt, dumma mikael :( buhu bara lämna mig ensam i sängen! gah

Tur så kommer Axlon på torsdag då har  jag sällskap i sängen tills måndag morgon (A) Mysigt med sällskap, så man slipper känna sig ensam... :P

Denna veckan lär gå snabbt som fasen! =) men skönt det, e typ bara en månad kvar på praktiken alltså sjukt! :P
Ne nu ska jag sova, god natt pussen

nu camar jag med anna :D haha söötnos<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback