Singel och sökande? NOOO:D

2010-03-23 @ 16:26:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan gott folk =)
Idag är det redan tisdag, alltså är fredagen snart kommen! JIPPI! Hur fan kan man längta så här mycket till en dag? Direkt när det var måndag, jag bara shiiiiiet snart freedag och då hade ju dagen precis börjat =) ! Jaja det är fin fint med det!

Idag började jag jobba kl 07.00 och slutade 13.00 idag, härligt så in i helvete det!
Skulle egentligen till Malmö efter det och träffa Anna, men de blev aldrig av :( Så min dag den sprack så har istället inte gjort ett skit!
Inte mer än att försökt hitta mig ngn trevlig prick på internet =) har iaf funnit en tjej som verkar sjukt trevlig. Fast hon hittade jag inte idag ^^ buhää!

Imorgon kväll ska jag och Jessica träna, hoppas jag!!!
Kommer bli skönt, då kan man äntligen få släppa ut sin ilska lite till.

Jag tror faktiskt att jag snart kommer trivas ganska bra som singel även om jag vill vara upptagen, men sånt är livet. Man blir lämnad hit o dit, man är bara en helt vanlig tjej för alla killar känns det som. De säger att de inte kommer glömma en, men sen efter någon månad har de hittat en ny och är lycklig på nytt! så har det alltid varit och kommer alltid förbli så... Själv så sitter man oftast och tänker på de även än idag, och det tog år för mig att glömma personerna! Eller iaf två av dem o nu är de den tredje som kommer ta sjukt bajslänge!

Yeeaah ragga hit o dit, de funkade för mig för några år sen och då var jag superlycklig, fatta inte varför? kanske för att jag inte var ensam? eller ja jag var ju inte upptagen och fick göra precis så mkt jag ville! Fast å andra sidan så var de många man bara ville glömma bort dagen efter xD!!!

Nene ! IM HAPPPY! Jag har min familj och mina bästaste vänner! =) Man lever dag för dag, min framtid kommer iaf bli ljus och jag kommer fan att finna den bästa killen någonsin som kommer klååå er alla ! =)
Kärlek är bara en leeeeek ! ! ! ! En massa svek och tårar, ett rent helvete som bara är lycka i början när man är riktigt kär? humpf antagligen e det så illa!
Moi =)
Byebye friends!!:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback