sexigt

2010-03-01 @ 21:52:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fyfan, nur är jag riktigt trötter måste jag säga. Mina fingrar är iskalla och det är svårt att skriva med mina trötta ögon som bara vill stängas i denna sekund.....!
Ska faktiskt lägga mig i sängen efter detta inlägget, och det ska bli underbart att få ligga i sängen och få sova. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag dock inte somna på direkten :/, eftersom jag nästan aldrig somnar direkt, det händer kanske framför tvn i en soffa men nej inte i sin kära säng. Det suger, för jag är ju trött men ändå finns alla tankar o till sist blir det att jag inte kan somna förens en två timmar senare. Vilka problem man har, och sen vaknar jag säkert två tre gånger per natt! snacka om sömnproblem, kanske ska sno en sömntablett av mamma inatt så man får sin sömn från helgen också! De blev typ bara fyra timmars sömn i helgen, från söndagmorgon kl 04.00-09.00, okej jag vet det är fem timmar men enligt mig så är de inte det eftersom jag vaknade några gånger o kissa satan! det problemet har jag också på  nätterna?? Att jag blir sjukt kissig o måste kissa sen kan man knappt somna om, o även om man inte dricker ngt så blir ja ändå kissig o de kommer inte lite utan de kommer ändå mkt? fattar inte!

Känner bara för att skriva av mig lite idag, men det roliga är ju att jag har så många ideer o tankar att jag inte riktigt vet var jag ska börja eller hur jag ska fortsätta mina texter?! Allt blir helt snurrigt i hjärnan! Det låter som Fia Snurr! muhu, o det är ju självklart jag om ni nu inte känner mig!?!

Nejfan! Imorgon börjar jag klockan sju, juippppi! underbart liksom, not! jag är ingen morgonmänniska, jag är nog en av de segaste på att komma upp på morgonen! MEn på sista tiden har jag iaf börjat komma upp i tid eller inte i tid men har iaf hunnit till praktiken precis haha!! Får börja ställa klockan lite tidigare kanske så man slipper stressa varje jävla morgon! Får fan bara ont  i magen av det ändå!

Nej nu ska ja kila, godnatt mina vänner!
Kram på er! Som förtjänar det:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback