Sakta ner tiden tack ? !

2010-03-03 @ 21:15:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Boom boom, det dunkar musik från mina kära högtalare.... Bra musik alltså vafan!!!!
Att jobba gör så att jag blir trött på kvällarna, alltså är de bra för då kanske jag har lättare att somna än förr. Får i allafall hoppas på det bästa. Mina ögon vill inte sitta framför skärmen länge till, så får bli sängen snart och det tackar jag verkligen inte nej till! Jag älskar att sova, det är fan bättre än sex ! ^^

Imorgon börjar jag jobba kl 07.00 , härligt värre... .NOT, jag är verkligen en person som bara vill sova vidare när jag än vaknar på morgonen! Varför ska tiden gå så snabbt när man sover :S ! Kan den inte gå lika långsamt som när man bara kollar på klockan o väntar på ett speciellt klockslag?!

Snart är de fan helg igen, fyfan snart så är jag en gammal tant typ femtio bast! Vilket liiiiv som bara springer iväg snabbare o snabbare....!!

Yeeey, alltså ni ska bara veta hur roliga dagar man har när man jobbar på coop? Träffar asroliga o trevliga människor precis varje dag, det händer alltid något nytt och man lär sig alltid nya saker. Idag klämde jag mitt jaevla finger, sen så skämde ja ut mig lite också i kassan... De jävla bandet bara fortsatte fast jag inte ville de så fick fan trycka på nödstopp!! skämmigt! Menvafan! Det är jag som e ett jävla nötskal! kunderna får iaf sig ett gott skratt? =) det som är poängen... Man ska minnas mig ju?! höhö
På min lunch idag så träffadee jag Veronica, de var trevligt för de var längesen sist!! Snackade o åt gott, blev till o med en bit kladdkaka till efterrätt, MUMS!! :)

O på fredag är det filmkväll som gäller med tacos ! Blir nog supermysigt o trevligt. :D

Nej nu ska jag läsa lite i en tidning! byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback