I Like You!

2010-03-08 @ 18:57:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hej!
Idag har det varit en fin dag, praktiken går sjukt bra och jag trivs väldigt bra om jag ska vara ärlig!
Rolig och trevlig personal och väldigt roligt att möta alla kunderna. =)

På min lunch så kom my bro till eslöv för att ta en lunch med mig alltså lilla Bengan! =)
Tack det var supertrevligt och får göras om snart igen, om du nu pallar ta dig till lilla eslöv, för du är ju verkligen super död på morgonen !!:P

I lördags var jag hos älskling min och lilla Vira var också där, de var supertrevligt! man kan aldrig ha de tråkigt med Vira faktiskt. Det är de som är sjukt bra med barn, och speciellt att dem kan alltid få en att le fast man e på dåligt humör. I söndags var jag också hemma hos Markus då och Vira med såklart! har mestadels bara tagit de lugnt, menvafan ibland är de såå jävla skönt att bara ta de lugnt en helg!

Som sagt så är jag ingen festnisse längre, och jag gillar det! För hur kul är de o supa sig full som fan varje helg? Allvar så tkr jag bara att det inte är ngt liv ! Fattar inte ens hur jag kunde hålla på så föörr? Ändå nästan två hela år jag festade regelbundet varje helg`? Snacka om att min lever inte mår bra, och alla mina hjärnceller är säkerligen döda. HAHA!

Nejfan nu ska man snart kolla film med familjen, myspys!
Sen blir det sängen =) weeeei <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback