Helsingborg igår <3

2010-03-27 @ 17:52:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fyfan, de var mig ett tag sen jag skrev visst!
Har hänt rätt mkt på sistonde iaf, tillexempel så var jag med Mikael i onsdags kväll ! Blev att han slagga hos mig även om jag skulle börja kl 7 dagen därpå! Men men de var trevligt o tack för ett najs sällskap. =)

Igår så hade min lillasyster fest, så jag, Mini och Jessica förfestade hos oss med dem fast vi snacka inte med dem haha! :P
Sen drog vi med tåget till Lund, o därefter vidare till HELSINGBORG! som jag hade längtat sönder, men blev inte som man planerat, som vanligt! Nej men var inte på topphumör heller pågrund av en sak.... som jag måste ta itu med väldigt snart innan det tar kål på mig ännu mera..... :P

Men iaf de var väldigt trevligt iaf. var på fyra olika pubar, men en gick vi bara in på o ut lika snabbt! HAHA den sööögröööv! Blev inget dansande , men vafan det gör inte så mkt för jag hade ändå redan ont i mina jävla fötter! MEn tack tjejer de var trevligt ! Nästa gång blir det roligare för då ska jag vara mer på G! =)








Ikväll så kommer det gäster hem till oss, en hel del! =) pappa blir 55 år på onsdag så idag blir det att fira det, så då kommer typ alla dricka, frågan e om jag pallar dricka =) ! just nu känner jag itne suget men ändå lite :S !
Kommer gå illa detta, singellivet är inte alltid plus för mig, allt detta supande kommer döda mig eller ngt skit alltså!!
JAja GRATTIS ÄLSKADE PAPPA <3 Blir nog fin fin kväll!

Och imorgon ska jag upp i tid, för att dra mig till kära Anderslöv! Har dock aldrig i hela mitt liv varit där så ska bli lite intressant vad de e för skithåla ;D hah!
Nej men blir nog trevligt för ska hem till Anna <3 =)

Nu ska jag fixa klart mig helt innan folket kommer ! Byebye ha en trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback