Hejdå

2010-03-14 @ 20:45:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fyfan  vad jag hatar mig själv! Idag har det varit den värsta dagen, känns som om någon har dött! Men egentligen är det att jag har mist en person som jag verkligen älskar sjukt mycket! Men som sagt jag får som vanligt skylla mig själv som alltid! Jag är en idiot jag förtjänar inte kärlek, varför gav jag mig in i något som jag inte är bra på och som jag aldrig kommer bli bra på! Fuck på alla! Detta tar fan kål på mig, vill bara ligga o gråta i min säng och aldrig se någon mer igen! Jag undrar hur morgondagen blir, jag behöver verkligen någon vid min sida just nu men vet fan inte vem! Känns som om mitt liv är över, seriöst har aldrig mått så här dåligt förr!
Vill inte längre, fan fan fan! detta är de jobbigaste jag varit med om.
Sofia du är dum i huvudet, du borde inte finnas! HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback