En toppen dag

2010-03-30 @ 15:16:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan, fan va fint väder det e idag, eller åtminstonde lite bättre ;). Idag kände jag mig först lite sjuk när ja var på jobbet, men efter frukosten så mådde jag lite bättre så jag fortsatte att jobba hela dagen även om de kändes som om jag skulle ramla ihop, frös så in i helvete också! men men sånt e livet! De gick iaf bättre sen o fan va mkt folk de var idag! och så är de bara tisdag undra hur mö folk som kommer på torsdag då och imorgon? gaah! kommer bli mkt o göra då japp! =)

på torsdag kommer min man till mig =) Blir nog fin fint! I helgen blir det party var ännu vetefan, men finns många olika uteställen att välja mellan så vi får se vilket man tar =) !

Ska dra mig till rebecca snart också =) o ska sova där ^^

IDag är det helt enkelt en mycket bra dag, jag mår toppen och hoppas på att det kommer fortsätta så längre fram, för på sista tiden har jag varit helt nere fuck that life!

:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback