Vääääärme som fan ! <3

2010-06-02 @ 20:52:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Perfekt dag idag helt enkelt!
Och snart ska jag dra mig till Eslöv, hem till Rebecca! =) och umgås lite!
Imorgon kväll ska jag till Malmö och träffa mina underbara puddingar och kolla film o ha de trevligt! =)
Ohh snart är det  dags för Sweden Rock! =) kommer bli fett jävla underbart.

Fuck börjar fan redan bli trötter, bara för ja vakna alldeles för tidigt ? gaaaahh!

Aja, får se va fan som händer i helgen?
om det blir fest eller om de bara blir o ta de lugnt, får iaf hoppas på att en viss person kommer till mig för annars blir det lätt fääääst med Putte =)


Jag e fan helt jävla äckligt varm just nu? daaeh!

nehfan ha ett fett jävla bra liv eller något för det ska jag ha, iaf i sommar haha!
Hajdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback