Sommar och sol! ;)

2010-06-24 @ 22:20:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenixen!
Idag har det varit super härligt väder och det älskar jag verkligen!
Har varit på lite ärende, tillexempel SYSTEMET såklart inför morgondagen då det blir party som fan!!!
Sen har jag umgåtts med Rebecca idag, har legat på gräset och stekt lite i solen, lekt med en boll som vi har kastat mot varandra i plaskdammen!! Fett sköööönt me lite vatten haha!

Aja sen har vi grillat idag de var gott gott ;)

Nu är jag riktigt trött, och när jag är trötter så tänker jag lite allt för mkt... Och speciellt när jag sitter vid datorn, men de mesta kommer när jag lägger mig i sängen dock! sugigt värre...

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta!! Min skalle hänger fan inte med i svängarna längre.
Men i allafall en sak är säker, Kärlek är och har alltid varit skit!! Eller ja i vissa tillfällen är de underbart men i själva slutändan suger det röv, och därför är kärlek inget för mig längre. Eller iallafall inte på ett jävla bra tag! Är trött på att bli sviken och jag vill inte heller såra någon mer för det har jag redan gjort tillräckligt! Alltså är det allra bästa att bara avstå något sånt komplicerat! ;)
Ett bra val tycker jag allt!!

nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla lite tv sen kommer jag nog slockna för mina ögon orkar inte vara öppna längre.
Ville bara önska er alla en glad midsommar.
Hugs and kisses ! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback