FREDAG <3<3<3

2010-06-18 @ 14:59:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!
Äntligen fredag, även om jag gillar alla dagar i veckan just nu =)
Men i allafall, i onsdags så stack jag o putte till eslöv för att dra på filmkväll hemma hos Rebecca och där kom ju även en liten räka, eller hum stor? Martin såklart!
Vi kollade iaf på två filmer, och vi hyrde tre st... måste säga att de var dock inte så bra! haha misslyckat eller vadå? humpf, jaja men kul hade vi iaf och mysigt så ska inte klaga =) Hade ju iaf trevligt sällskap!
Sen sov vi över hos Rebecca...

Igår drog jag till arbetsförmedlingen o snacka med min kära handledare. ;)
Och så var jag med Bella, vi tog bussen vidare till eslöv sen för att träffa Lotta och rebecca, där blev det ICA för att handla lite maaaat till vår picknick vid trollsjön. Det blev sooool, filt, läsk, kyckling och tunnbröd! gott gott.
Det enda som fattades var faaaaan min vattenpipa! så den får jag ta med mig nästa gång istället.
Senare på kvällen drog jag och Bella till höör och la oss på en filt o mös lite framför en fontän hahah. neh men trevligt var det iaf ! =)

Ikväll ska jag till Landskrona för att festa loss som aldrig förr? ;)
Blir att fira Teos 20 års daaag! FETT ÖS MEDVETSLÖS!!!
Och imorgon e det fest igen, fattar ni hur lycklig jag är med alla dessa fester?
Underbart nice, nice folk och alkohol... kan de bli bättre? ;)
Ohhh musiken är de bäääästa!

Aja ni får ha de superfint!
Ciaaao, ses kanske i fyllecellen? haha nehfan, inte ska jag hamna där! ^^
Jag e så snäll så.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback