Älskar dig min älskade syster<3

2010-06-02 @ 18:48:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan! =)
Idag har det varit underbart fint väder, tackar som fan för det!
Har varit med min storasyster och systerdotter idag på Center Syd, blev att man handlade hem en hel del även om jag inte hade tänkt handla något... Men dock så blev det visst lite skit iaf fast de är saker jag fastnade för och som jag kommer behöva så det är bra det i allafall!
Men i allafall de var sjukt längesen jag umgicks med min kära syster så de var sjukt trevligt och vi hade väldigt roligt och så åt vi god mat på MC! inte för nyttigt men de var fan gott idag faktiskt =).

Jag hoppas jag får träffa en sötnos på fredag! =)

Aja nu ska jag kila, hoppas ni har haft en lika trevlig dag som mig idag! kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback