Störig jaevla äcklig kärring :@

2010-07-21 @ 17:00:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj gott folks.

Idag är det en superbra dag, =)....
igår drog jag till rebecca i eslöv, åt glass, kolla american pie BETA house, snacka o sen sov ja där...
O en jävla kärring störde oss när vi väl skulle SOVA. vet ni vad hon gjorde? jo hon stod och tvätta sin balkong det hördees sjukt mkt o jag irritarades av ljudet, gnugg gnugg skit helvete... ville bara skjuta henne i huvet.... haha

Jobbet idag gick finfint, börjar bli riktigt duktig på det nu... och kommer ihåg vad jag ska göra haha.
jag trivs faktiskt väldigt bra på mitt jobb, så får hoppas man får jobb efter sommaren också.
det är iaf en bra början in i framtiden.


ohhhhhh musik älska musik.
ikväll ska jag dra till malmö, dra till kära söta lilla emelie... där blir det pannkakor och kanske jonas kommer också... sen blir det FILMKVÄLL! <3

Snart är det heeelg, det närmar sig sakta framåt ;).....


nej nu ska jag äta lite fläskfile mumma.. nom nom nom.
hajdå!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback