Prinsessaspelet:D

2010-07-24 @ 14:13:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjoho! =)
Gårdagen var sjukt fin, underbara vänner man har också <3
var på dildoparty hos izza, de var supertrevlig.... sen spelade vi ett prinsessa spel haha sjukt roligt.. gamla tider de där alltså... de spelade man när man var liten =)

Blev att man beställde en piska o något spray =)



Vet ni hur mkt jag uppskattar att jag fick se hur du egentligen var, kärlek är fan inget bra alltid.
Visst jag tyckte de var bra då, men fattade verkligen inte vad jag såg hos dig egentligen.
kärleken är blind. vill aldrig mer vara med om något sånt här.
jag vill vara singel hela livet, men jag vill egentligen hitta den där rätta som verkligen bryr sig om en och inte någon idiot som bara ignonerar en eller skiter i en. finns många idioter alltså... jag är rädd...!
jag vill ha mina tabletter nu, men de e i malmö o just nu känns detta som ett rent helvete.
:(
Att några få ord eller bara bilder kan göra en så ont.
jag har fan inte gråtit sen i maj, o nu känns de som om alla tårar vill ut igen.....:/...


Iallafall igår var iaf hur underbart som helst. fan va ja kan snacka med vem som helst;).....
jag fick till o med smaka falafel från en liten unge hahahaha. tur inte hennes mamma såg det. okej hon va typ 10 kanske men lite roligt var det faktiskt.
blev att ja tog tåget hemåt.
skönt att sova i sin säng. men fan va min kropp e seg idag....

Och om 4 timmar så ska jag ha SEXPARTY =) kommer bli fett awesome.
o sen blir det party hela natten! =) ohhhja ! ^^
ha ett fett bra liv eller något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback