Onsdag! =)

2010-07-07 @ 19:21:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjosan!
Igår och inatt hade jag det supertrevligt, var hemma hos Lotta med Rebecca, putte, robert och martin. Blev en liten filmkväll så det var myspys. det blev då sex and the city och dirty dancing! Bra filmer det =).
Snacka om att jag var övertrött sen när kl var typ tre så höll på o jävlas som fan med robert och putte eftersom de var så dumma och sov bredvid mig ;) jhahahahahah.
BBIIIIIII!


Imorgon blir det en sväng till malmö med Putte för att träffa Sara och Emma! =) ska typ grilla i parken o ha de mysigt o så där =) ! Kanske blir några cider också, får se om man är sugen.
Får ju passa på och göra massa nu med mina vänner innan jag börjat mitt sommarjobb som kanske kan bli ett jobb efteråt! ;)

Nej nu ska jag nog snart kila mig till soffan och dega med ett choklad och kolla på tvn litegrann.
Idag har jag känt hur fri jag är och hur lycklig jag är som har så underbara vänner som alltid kan ställa upp för mig. Ni är bäst! =)

Måste bara säga att de bästa personerna jag har träffat detta året är fan Emelie och Putte, känns som om jag har känt dem hela livet! =) Ni är bäst <3

Ni får ha de superbra, puss o kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback