Lista! =)

2010-07-15 @ 18:51:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Här sitter jag ensam och är helt redo för att åka till kristianstad, men nu väntar jag bara på martin att han ska komma o hämta mig.... och alla som känner honom vet väl att han är sjukt seg? iofs så ska han ju inte komma förens om tjugo min, men han blir senare än det och jag är redan klar så vetefan vad jag ska göra?
Därför satt jag mig här och tänkte skriva lite, men har så dålig fantasi nu på sista tiden.
Eller mina tankar kommer när jag ligger i sängen i min ensamhet förstås, men då orkar jag inte skriva ner det här.

Ibland har jag dagar då jag tycker jag ser helt ok ut till de dagarna jag tycker jag ser ut som fan haha, men idag känner jag att jag ser bra ut.
Jag ska vara nöjd med mig själv, det ska vi alla vara... även om vissa borde fixa till sig för de vet jag egentligen att alla kan göra.. Alla kan bli fina om man bara vill och verkligen försöker fixa det? Men ändå är de folk som skiter i hur fan de ser ut? egentligen förstår jag inte det.... även om jag själv är likadan haha. eller iaf med en bit, som jag inte orkar kämpa med, jag är alldeles för lat av mig.

Nu är det snart bara en månad ikvar tills jag ska göra min efterlängtade tatuering =).
Ni som känner mig väl vet nog hur mycket jag älskar piercingar och tatueringar, det är en konst för mig och ett sätt att visa vem jag är.

Och jag vill vara precis så som jag är även om de finns mycket människor som inte gillar mig, men vafan gör det egentligen? Jag är speciell och väldigt stolt över det, jag ångrar inget i mitt liv faktiskt. Eller javisst vissa saker kanske man hade velat ändra på lite men isåfall hade jag ju inte varit den jag är idag?!

Nu tänkte jag skriva min lilla lista på vad jag vill göra med mitt liv inom de närmsta åren.
Dock är de inte i riktigt rätt ordning.
*Skaffa jobb (börjar ett på måndag, kanske blir det förlängt)
*Skaffa lägenhet
*köpa systemkamera
*tatueringar
*åka utomlands
*hitta den rätta, (om den ens existerar)
*Bli lärling hos en piercare
*bartenderutbildning

Det finns en hel del till men dessa jag kom på nu iaf =)

Nej nu ska jag kila, hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback