Kristianstadsdagarna =)

2010-07-15 @ 15:30:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Oj vad tiden kan gå snabbt när man har det roligt, jaha ja nu är det redan torsdag och snart väntar jobbet på mig! gaaaah! :)

Men men iallafall, igår var jag med malin. Hon o jag drog till vombsjön med Samuel och Birgitta, där låg vi o degade i värmen och badade såklart och vattnet var riktigt varmt också.
Sen kom Michaelle en sväng också med hennes dotter, väldigt sött charmtroll hon är =).
Firade även Jimmys födelsedag igår, blev god mat o efterrätt.....
Senare drog jag med martin till lotta o där blev det film. =)

Tindra har sovit över hos oss, så ska gå o leka lite med henne nu tänkte jag mig. =)
ni får ha de bäst.

Ikväll ska jag dra till kristianstadsdagarna med martin osv osv. =)
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback