gummianka....

2010-07-22 @ 22:23:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

nu är det fan redan torsdag. tiden den går snabbt som vanligt jaop.
I allafall jag har haft fyra otroligt bra dagar på mitt jobb som tur e, tiden går snabbt och jag gör en hel del hela tiden typ. fast de kommer bli stressigare för varje vecka nu eftersom folk kommer komma tillbaka efter sin semester. o då vetefan hur jag ska hinna med all disk;). aja får hoppas på det bästa iaf.
har då tre veckor kvar på mitt kära jobb.

idag fyller min söta systerdotter Tindra år, hon blev fan två år och fan va tiden går snabbt nu igen. haha.... kändes som om de var för någon månad sen hon föddes fan.
men iaf där blev det kalas idag, sjukt söta tallrikar och muggar, aristocats som gällde.
där blev det tårta och kaka.
mumsigt.

Blev en hel del bus med bollar och annat. =)
jag skratta ihjäl mig typ för jag och tindra fulade oss totalt, ehhh svårt o förklara vad vi gjorde men vi såg ut som grisar eller ngt. hahahahahah.
mycket skratt blev det iaf =).
jag längtar fan själv tills jag skaffar min egna lilla familj, att hitta den dära perfekta mannen och få såna där söta charmtroll till barn. =) ohhhjaaaaa..!

Nej nu är jag faktiskt redan trötter, och imorgon blir det DILDOPARTY hemma hos Izabella =) och på lördag ska jag ha det också. fett naaaajs ska ni veta ;).

nu får ni ha de superfint. ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback