girlfriend.<3

2010-07-29 @ 17:46:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Love is in the air!

ehm
humpf....gaaah crazy girl yes I am.

nu är det snart fredag, o vet ni vad ja ska göra då?
jo jag ska till landskrona o umgås med sara. det kommer bli fett nice eftersom ja inte varit med henne på flera månader. alltså alldeles för längesen.
o på lördag blir det party som faaaen, i hbg för det e ju hbgfestivalen :) kommer bli fett ös medvetslös.
pappa köpte ju vin till mig igår, o de gillar jag.... fick jägermeister också! ^^ snälla föräldrar jag har ! =)

ohhhhh snacka me snygga vakten idag, raaooow! =)
e fan den enda som e ung typ vad jag har sett på mitt jobb.... o såå börja han snacka på en massa idag haha. roligt värre. blev fan förvånad! ^^

nu ska ja dra. återkommer med bloggen senare.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback