Palla min äckliga svartsjuka :S Hjälp?

2010-01-21 @ 11:08:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Okej, roligt o få kommentarer från anonyma konstiga typer!?
Fattar inte varför man tycker om att kommentera såna onödiga saker som jag inte ett dugg bryr mig om ändå? Det är min blogg, inte din så läs inte om du inte gillar hur jag skriver
!

okej min natt har varit hemsk, knappt sovit ett skit och allt är ju självklart mitt eget fel, som vanligt:S

JAg är en dålig o hemsk flickvän, en svartsjuk jävel som du ändå inte förstår dig på!!!
Någon kan ju gärna försöka hjälpa mig med hur man blir av med sin svartsjuka på enklaste sättet?
Hade ni varit mig, så hade ni kanske förstått varför jag är som jag är det är fan inte det lättaste att bara glömma det förflutna eftersom jag har hållit allt inom mig från när jag var liten, och ja jag antar att jag själv får skylla mig på det också!!

En mening som kommer sitta kvar i hela livet är nog från högstadiet: Du kan fan inte ha pojkvän så som du ser ut, han måste fan vara blind??
Ja tydligen ser jag väl så hemsk ut, inte konstigt att jag tror att du vill ha någon bättre och snyggare än mig, för jag är bara en skit på jorden ändå!!

BYE BYE !

Kommentarer

Postat av: Petra

Sofia gumman!! Du är jättefin och ska inte ta åt dig så mycket av vad folk säger, och du vet väl att det är utsidan som lockar men insidan som får en att stanna kvar? och du har en insida av guld :) saknar dig! Puss

2010-01-21 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback