Nu ska jag få bättre hälsa och kondition! Välkommen nya Sofia!

2010-01-18 @ 13:13:44 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjosan i trosan =)

Idag börjar mitt nyttiga liv!!
ska ta ner på allt godis o skräpmat, de ska bli soppor och sallader istället och det gillar jag skarpt! Bara för att deet är  mycket godare egentligen =) Ska käka massa frukt o nyttigheter ist, de ska bli förändringar och ska skaffa bättre hälsa och kondition! Ikväll blir det första boxningspasset har längtat i över en månad alltså, de kommer bli primafint!! :D

Jag hoppas jag når mitt mål iaf på två år,  lär jag ha klarat det men hade gärna klarat det på ett år =) men man ska inte tro för mýcket! :D  Önska mig lycka till att få gå ner 35 kg =)


Kommentarer

Postat av: Anna :)

Du kommer att klara de:D <3

2010-01-18 @ 15:55:53
URL: http://annssii.blogg.se/

Postat av: Markus

Det klarar du galant =)

2010-01-18 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback