Najs Helg! :D

2010-01-24 @ 21:22:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj!!
Ja min helg har varit trevlig, i fredags tog jag det bara lugnt med Markus hemma hos mig! Och igår var jag på fest hemma hos Lotta potta :)  ! det var trevligt och så ja ^^ Kommer bilder antaligen så småningom.
Ja vad ska man mer skriva, det hände väl en del, min bror var ju som vanligt ASKALAS och däckade i Lottas brors säng och jag, Markus, Mikael och Jessica drog till en fjompis lägenhet o skulle sova där, blev fan dock inte mööö sovande alltså men men!!! Och vaknade kl 8 idag, lite drygt faktiskt!!!

Idag har de varit en fin dag tycker jag, har sovit lite o sånt på dagen iaf :P det behövdes verkligen!! Sen kl 4 drog jag min familj och Markus till Lucky Bowl för att Käka middag där, och de var sjukt gott o mäktigt, sen blev det BOWLING :D fyfan vad kul och jag hatar att tiden alltid ska springa iväg när man har roligt!! =) Dock så sög typ vi alla egenligen, ingen fick över 200 poäng!! Mitt högsta poäng blev bara 100, haha men vafan jag e nöjd!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback