Mums på dig!

2010-01-26 @ 22:15:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj alltså, kom på att jag inte uppdaterat ett skit idag ju ;)
Men men idag blev det fan o med simning igen, fast denna gången med Malin =) Känner mig duktig, och imorgon ska vi simma igen gött mos alltså!

Ja annars har det ju inte hänt så mycket mer idag än att jag har varit på badhuset o simmat, ångbastat o lekt lite =) Och körde lite egen vattengympa ^^.
Ikväll drog jag och my family hem till Min storasyster Jessika och hennes blivande Man Micke, där fick vi paj o sockerkaka, mindre nyttigt dock :(. Men gott var det iaf!! =) Fick ju träffa lilla söta Tindra också =) Eftersom vi var där var ju förstås för att micke blev gammal idaaag:D bara 27 år xD



Nej fan, nu börjar mina ögon bli riktigt trötta !!
Om man kanske ska sova snart och se hur länge man kan sooova tills imorgon =) Imorgon kväll ska jag till älskling igen antagligen om inte den jaeveln har annat för sig eller ångrat sig ^^ man vet ju dock aldrig ! ;(
Neh fan , nu får ni allt sova så gott så hörs vi!!

Oh måste bara säga att nu har jag fixat mig en praktikplats, så på måndag börjar jag komma igång lite mer iaf ;) heltid faktiskt, och lära mig kassan ska jag äntligen få göra då ja =)

BYEBYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback