Ett jävla väder !

2010-01-27 @ 17:42:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja nu tycker jag att snön ska försvinna, och då menar jag väldigt snart!!
Vill kunna gå i mindre kläder och även kunna komma någonstans utan att tänka på att det är snö som ligger i vägen för mina småresor!:P

Ja idag har jag simmat med Martin och Malin, var ju tvungen att hoppa på den höga skiten också, gjorde de till o med två gånger. JAg höll på att döööööö! jag e fan höjdrädd, snacka om att mina ben skaka bara på den lilla sketna trampolinen xD
Och martin trodde han va cool bara för han kunde klättra på klätterväggen ;)


Snart ska jag till  MARKUS! Hoppas att man kommer fram i tid bara så man slipper klööddd o förseningar blöööö!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback