Pulkaåkning idag :D

2010-02-04 @ 18:51:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

TANKAR:
Ja idag är det då torsdag, och imorgon är det fan FREDAG!! Och det kommer bli Fredagsmys som fan, fast med lite tjejkompisar då förstås för Markus är ju bortrest till Hälsingland ;)
Men ja jag tror att min helg kommer bli bra, jag känner att allt börja falla på plats nu faktiskt. I morgon blir det filmkväll hos mig, har bjudit nåra underbara tjejer... Alltså de kan inte bli helt fel det, Eller? :D Neh tror faktiskt inte det.. Frågan är bara vad de blir för film, och om alla blir nöjda med vad de nu blir för film eller om det kommer bli catfight:D. Nej man får fan hoppas på det bästa, positiv, positiva Sofia ska komma tillbaka snart!

Och på lördag blir det ju förstås jägers me två pinglor, det kommer nog också bli en sjukt trevlig kväll/natt!

Dagens händelse:
Idag har jag varit med Martin och Malin, vi drog o åkte pulka xD! De var fan kul, men sjukt jobbigt att gå i all snön. Vi skulle åka i Fulltofta, och de var fan år o dar sen ja var där... När jag var yngre var jag fan alltid där, iaf på vintrarna. Och speciellt när man gick i lågstadiet och mellanstadiet, de e därifrån jag har minne ifrån den backen... den var stor, rolig och massa gupp :) Men nu när vi kom dit var den inte så stor som jag mindes den. Antar att det är för att jag har växt och ser saker lite bättre nu, allstå förr tyckte man ju att mycket var stort som egentligen inte är så stort när man väl har sett en hel del i livet och i världen =)!!
Men iaf de tog dock lång tid o ta sig framåt i snön, sjukt jobbigt kändes nästan som värsta träningspasset, speciellt med min kondition som är ganska illa för tillfället. Men ja vi kom ju fram som tur va, där träffa man på mina gamla lärare som ja då hade från 1;an till 6;an, sjukt trevligt o se dem , självklart var de ju där med sina skolbarn =) och då fick man ju ännu mera minne tillbaka, skoltiden med dem var kul kul :)......
Jaja Martin och Malin e ju små galningar som vanligt xD !! Kolla min facebook om ni vill se video på dem , sök på Sofia Mårtensson om ni inte känner mig!!?!?!

  

Lite mer tankar och bilder för min kära framtid:
Nej nu har jag skrivit en del för o vara mig!! Hum men just det ja de ja hade på hjärnan var ju att:
Jag undrar varför man aldrig någonsin blir nöjd? Antingen är de hur man ser ut, eller om man inte har vänner, eller familj eller djur, eller jobb osv osv... Det finns alltid något som man inte har konstigt nog. Och jag vet själv att de jag hade velat ha mest är ju självklart ett jobb först o främst, och sen en lägenhet o sen en bil, jag har ju allt annat just nu iaf (A)! Och om några år hoppas man ju själv på att kunna få en egen liten familj (A) Vilka framtidsplaner man kan ha egentligen, man ser ju allt i bilder fan ;).
Snart är jag faktiskt väldigt sugen på att köpa en systemkamera, men de jobbiga med dem är ju att de är så stora så palla ha med en sån på en fest eller ngt? najj tack, hum får ta o hitta mig en kamera som e typ lika bra som en system kamera, och som är i lagom storlek tack!

Nejfan, nu ska jag faktiskt kila och hoppas på att jag hittar mig någon film att kolla på ikväll! Ha de fett nice vännerna mina :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback