Nallebanan!

2010-02-18 @ 17:41:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha idag har dagen gått jävligt sakta, men det beror nog på att jag har mestadels bara varit hemma! I morse mådde jag skit spydde o sånt. Så det blev ingen praktik idag, tänkte att jag skulle sova vidare efter att jag hade vaknat och sånt men men det gjorde jag bara två timmar knappt. Sen blev man väckt av sin storasyster Jessika, hon och Tindra var här på frukost! Så ja jag tänkte vafan de var längesen jag träffade dem så de blev att gå upp o vara lite social under den väldigt korta tiden, för sedan skulle ju Tindra på dagis!!!

Efter min kära frukost gick jag till min dator, där kollade jag mina saker o sen blev det att söka lite jobb, tänkte att jag kunde väl iaf göra lite nytta idag!! Så de blev i allafall några sökta jobb idag... nöjd!!

Efter mitt datornördande tog jag mitt täcke o satte mig i vardagsrummet framför tvn!!! Satte igång mig en film, som var väldigt bra kommer faktiskt inte ihåg vad den hette, som vanligt :)..... Ni som känner mig väl borde förstå att jag aldrig minns namn på något, inte filmer, band, artister, kändisar överhuvudtaget o inte folk överhuvudtaget egentligen !! Men hur de ser ut o vad de handlar om o allt de dära de sitter kvar i huvudet och minnet!! Usch vad man kan vara kass på vissa saker, yey så är de för alla!

Nyligen åt jag middag, det blev kycklingburgare o det var supergott.
Stack in om till arbetsförmedlingen innan också idag för att min handledare skulle skriva under min närvaro så att jag kan få mina pengar från försäkringskassan, sen drog jag faktikst in en snabbis på bibblan, där lånade jag en bok och de var fan flera år sen jag låna bok på ett bibliotek om jag ska vara ärlig, dåligt av mig ju!
Men det blev att jag reserverade en bok: Pojken som kallades det, den är så jävla bra läste den för några år sen o tänkte att jag ville läsa fortsättningen men ack jag måste läsa om ettan först ju! Men den kommer inte förens in om en månad så fick låna Systrar i jeans istället.... Den har jag med läst förr men vafan den är bra så den kan jag läsa igen! Kände bara för att börja läsa lite så man har något o göra när man är ensam i sin lilla drömvärld!!!

Sen hämta jag ett paket som hade kommit, min efterlängtade söta underbara nalle, med en bild på mig och markus på :) Hoppas bara inte att markus skäms över mig?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback