Människor är hemska!

2010-02-18 @ 19:20:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snacka om att jag hatar människor, det är verkligen jordens hemskaste varelser.
Hjälp, hur fan ska världen sluta med alla dessa egoistiska sakerna ?
Alla är verkligen så jävla egoistiska o hatiska!
Till och med jag själv är det, jag är rädd för mig själv och alla andra ni ?!

Lita?, vad är det för ord? Det är fan nog inget man kan längre.

Undra hur livet är när man är död? det kan nog inte vara värre än att leva, isåfall vet jag inte vad jag vill? brinna i helvetet eller något? eller förresten det kan inte blir mer än helvete här vi är nu.

USch o blääääääääää på denna värld!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback