Lite tankar och minnen som gör mig glad!

2010-02-02 @ 17:39:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag tänker jag på gamla underbara minnen!
Gymnasietiden, fyfan vilka roliga tider man hade där som jag aldrig kommer att glömma!
Sin klass, sina bästa vänner och alla fester och festivaler som jag har fått uppleva kommer alltid finna långt inne i mitt hjärta! Detta var självklart den mest galna tid i mitt liv som jag antagligen inte lär få uppleva igen! Men vad gör det, de kanske blir dåligare minnen isf! Men allt nytt folk som jag har fått träffa i hela livet har varit en upplevelse, jag undrar verkligen hur många jag har snackat och festat med under bara gymnasiet! Det kan man fan inte ens räkna och ha koll på! Alldeles för många roliga saker som hänt varje gång..... =) Och sina så kallade ragg, pojkvänner man haft det är bara en bra grej att få testa på tills man hittar den dära perfekta, för om jag hade hittat den perfekta för tidigt och innan man utforskat så hade man nog tröttnat direkt! Men nu lär jag iaf inte tröttna, jag känner att de mesta ligger på rätt plats, förutom jobb och eget boende och bil! Det är de som fattar för mig just nu iaf.... Men det kommer nog så smånigom hoppas jag iaf!

Tur är att det snart är sommar, men då är det fan jobb som ska gälla.... tänker inte vara med om en fattig sommar till som förra... INGEN INKOMST, INGET ROLIGT HÄNDE, Mer än festivalerna och människorna jag träffade då!
En solsemester snart hade heller inte suttit helt fel, men tror jag ska fixa tatuering ist för det. Kommer fler tillfällen för en trevlig semester..! Kanske om jag hittar någon billig resa snart så kan man ju nog ta det ^^!

Nej fyfan vilka tider, måste säga gymnasietiden var helt klart bästa skoltiden! bästa folket lätt !
Ciaaaaaoooooooooooooooooooooooobella!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback