Kärlek är nästan bara bekymmer

2010-02-01 @ 10:53:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Varför gav jag in mig i något som jag har svårt att kontrollera, alltså kärleken!
JAg har ju alltid annars misslyckat med den biten, plus att det är bara jobbigt speciellt med min äckliga svartsjuka!!
Men själv så tycker jag iaf att jag har börjat skärpa mig, men tydligen inte tillräckligt? :O

Varför är man så dum och blir kär när man vet att jag inte ens klarar av det utan att det ska bli problem:S
Men jag trivs med dig och jag vill fan ha kvar dig, det vet jag om. För utan dig hade jag nog inte klarat mycket mer.
Skit skit skit skit!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Vad är det nu som har hänt?:(

2010-02-01 @ 12:01:49
URL: http://annssii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback