jävla skit också!!

2010-02-24 @ 16:53:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har hållt på säkert i två tre timmar med min blogg, att försöka ordna den så att den blir snyggare! Men nej inget vill som jag vill så nu gav jag upp! allt gick verkligen åt helvete, så om det är någon som är villig eller som vill hjälpa mig så hojta gärna till ? för nu tänker jag inte lägga mer tid på den idag!!
Det sög ju verkligen alltså!!
Fan jag har inte ätit ngt idag mer än en liten yoghurt o en halv macka! Men känner ingen hunger av detta illamående! fan däremot har jag sjukt ont i mitt huvud just nu, men inte så konstigt när jag har tappat tiden totalt vid datorn! Hejdå dator !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback