Förstår mig inte på människor ibland :S

2010-02-07 @ 20:28:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hum ja nu börjar jag redan bli lite trötter faktiskt! =) och det är bra för tänkte lägga mig i tid ikväll så jag orkar med dagen imorgon!!

Är lite smått besviken på vissa människor, alltså man vet aldrig med folk längre.... skitsnack hit o dit, jag undrar hur mycket som snackas om mig egenltigen. Man vet knappt vilka som är sina äkta vänner längre, svårt att lita på folk alltså. Fattar inte varför man inte bara kan hålla sig till sanningen och våga säga vad man tycker rakt upp i ansiktet istället för att prata runder till alla andra!!! Trött på detta nu faktiskt!!

Tycker faktiskt ni hade kunnat säga att ni inte ville komma ist för att komma med små undanflykter som egentligen hade kunnat fixas.... men men ni vet nog vem ni e iaf !!! ;)


Ohhh vad jag längtar tills imorgon, praktiken och sen efter det ska jag till Markus. Ohhh vad jag längtar efter dig och din trygghet som du ger mig <3
Du gör mig verkligen gladast, och det är du som får mig att må bra om dagarna.... JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer

Postat av: Jonas Sandgren

Kommer alltid finnas folk man blir besvikna på, tyvärr :S

2010-02-08 @ 19:23:58
URL: http://alltmeninget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback