ciaoo

2010-02-20 @ 08:55:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan! Idag är det redan lördag, fyfan vad jag hatar att tiden ska springa iväg!!
Är hemma hos Markus nu, eller ja jag kom ju igår, blev en lugn kväll igår... Fick ju träffa Vira också =)
Vi somnade tidigt igår, för vi var jävligt trötta! Dock har jag vaknat några gånger inatt o sen kl 06.00 i morse vaknade jag! Kunde fan inte somna om o tydligen inte Markus heller! Sen kl 07.00 vaknade Vira o då kunde jag verkligen inte somna så de blev att vi gick upp ganska tidigt idag! Tror att jag vill sova middag sen haha!! hade varit skönt!!

Nu duschar Markus höhöhö! Och vira dansar loss =)

Nej nej nej nej bloggblogg hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback