Äntligen Lördag!!:D

2010-02-06 @ 13:30:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan, idag är det äntligen lördag och denna dagen har jag längtat tills i en månad ungefär!! För idag är det jägers med Mini och Petra mina små pinglor =).
De kommer väl om en timmes tid ungefär och då ska vi ut på backarna o vara farliga, eller ja vi ska åka pulka i racerfart så se upp i den backen vi kommer till xD!!!
Sen ikväll ska jag ha förfest och de kommer nog bli trevligt o sen jaevlar blir det daaaans!! ett tag sen jag var ute nu också så tror de kommer bli feett nice:D!!!

Gårdagen var väldigt mysig o trevlig, de blev att jag drog till Eslöv för att träffa Petra o Mini, sen drog vi till Arlöv till my boyfriends place... dock var ju inte han hemma = TJEJKVÄLL!!
Det blev visst bara vi tre för vissa dissade, men de gör inte mig något för vi hade sjukt trevligt! Först byggde Petra på Minis naglar sen åt vi tacos, sjukt gott men jag blev mätt lika snabbt som ja började tugga typ. Efter vi hade ätit o sånt så skulle Petra bygga på mina naglar också! Sen blev klockan redan halv tio, och vi som träffades i Eslöv vid tre, fan tiden går liiide snabbt alltså!! I alla fall då blev det iaf filmdags, eftersom allt handlade om att jag skulle ha filmkväll, då blev de snacks o grönsaker och dippa, mumsigt!! Vi såg på Yes Man, och sen kolla vi nästan helt klart på Ace Ventura! Mums på Jim Carrey, dregel :$ !!

I alla fall jag tyckte de var sjukt trevligt , och de var roligt att ni kom flickor =) Annars hade jag väl fått sitta ensam en fredagskväll och det gillar jag fan inte!! ;)

Och idag råkade jag ju självklart knäcka en nagel :@ , typiskt mig... Att alltid bryta när de har blivit fina, men jag visste de redan från början jag klarar inte av att ha fejknaglar! så de tog mig en timme typ att få av de jävlarna för de kändes inte bra o ha de på mig har bitit o typ dödat mina naglar rejält känns de som. Nu har jag nyligen målat mina naglar för de såg ju fan hemska ut efteråt höhö!! Så nu e mina naglar LILA :D ! Sääääxigt värre!!

Nej nu ska ja städa undan lite skit innan de kommer! Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback