raoow

2010-08-15 @ 17:25:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Trött trött trött mega trött är jag fan idag!
en seg söndag, har kollat på true blood bara, o man vill inte sluta kolla på serien.. men vafan kan inte ligga i sängen o dega hela tiden även om jag gillar läget idag! kommer sluta med att ja lägger mig där om några timmar igen o kollar vidare. den är så spännande ju=)
Helgen har varit trevlig, fylla o återigen fylla. två födelsedagspartyn, hos max i fredags var mkt trevlig... kubb o grillande fast ja grilla inte. blev dock för full! vetefan hur de gick till heller? brukar inte bli så full ! ;) skyller på ÖLspelet.

igår var de då rebeccas o hennes mammas födelsedagsparty, blev snapsvisor, god mat, härligt sällskap o alkohol i massor. men blev inte så full konstigt nog;) men de var super trevligt så tack så mkt =)
jag hoppas du blev glad för din present rebecca iaf! ;D

nu har ja ont i magen, gaah jobbigt värre..... menshelvete!

nej vad ja har blivit dålig på att sitta vid datorn! men det äär ju bra, jag har ju skaffat mig ett liv ;) !
I veckan blir det nog att åka o shoppa med mamma på centersyd=) när lönen har kommit ! =)

nej nej nu ska ja kila ha de gitt! ;D
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback