PANIC

2010-08-26 @ 14:31:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måste bara säga att gårdagen var sjukt trevlig, var pepp som fan! =)
Adept och the haunted var sjukt bra <3
Snart ska jag dra till rebecca o sen blir det malmö igen. har varit där varje dag utom i söndags! =) imorgon blir det party som fan, förfest hemma hos sofia och sen blir det TEDDYBEARS =)

Sov hemma hos anna inatt, skönt att slippa ta sig hemåt från malmö   = )

snart tar ja fan bort min BDB, de skitet suger stort!
och blogg börjar bli tråkigt det med.
humpf de kommer väl sluta med att ja skiter i datorer totalt! = )
och skaffar mig ett liiiiv! utan tekniken?
eller inte. tvn klarar ja mig inte utaan. filmer e niiiice!
nehfan hade bajs! ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback