Jag jag jag jag .....

2010-08-18 @ 13:38:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
hoppas ni har det fin fint :) för det har jag iaf!
I måndags var jag hos Nicole med sara och en massa andra ungar. var mycket trevligt som vanligt. =) Sen blev det att sova över hos sara. myspys. kollade film, tandfen och ja den var rätt så bra =)

igår gjorde ja inte alls för mkt, vakna upp hos sara. sen drog man sig vidare hemåt.
o på kvällen drog jag till tobbe i malmö. blev att vi spela tekken 6 och sen kollade vi en film. var mycket trevligt o han fick äran att få träffa mig nykter för första gången! =) maha!

Idag ska ja bara ta de lugnt o slappa framför tvn. ska kolla true blood nu tänkte jag mig ! = )
senare kommer martin o då skaaa vi gå en runda i skogen haha!!!

imorgon blir det ju jobb redan kl 07.00 på morgonen, tror ja kommer dö, var ju tider sen ja fick få upp så tidigt gaaah!


nu ska ja faktiskt lägga upp några nya bilder på mig :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback