Fucking Åmål! :D

2010-08-04 @ 16:23:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ja vad ska man säga, snackade självklart med snyggingen igår! måste fan våga fråga nu snart..... gaaah sån tönt jag e alltså. längtar tills nästa vecka när han är tillbaka på jobbet igen^^.

Igår var jag i asmundtorp hemma hos nicole med sara och jonas. De tollarna badade, och hon har härliga småsyskon måste jag ju bara säga. gulliga jaevlar =)
Sen blev det att dra sig hemåt vid tio på kvällen, sara hängde med mig hem och sov hos mig. mysmys... =)

Snart ska jag dra till malmö till emelie=)..... weeeeeiii... :D
vi ska kolla på fucking åmål och en till film som ja inte kommer på va fan den heter ;D ... :D kommer bli super najs !
nu längtar jag till helgen också =) paaaaaaaaaaaaaaaartykvinnan kommer då ju! JAG ALLTSÅ ;D


nehfan.
ha de gutt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback