du är vacker

2010-08-15 @ 20:53:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fortfarande trött som fan! GAAAH!
detta är inte min dag iaf, tråkig o tråkigare än tråkigast typ. skyller på att det är söndag och att jag är ensam!
får väl skylla mig själv som vanligt att jag är ensam! ;D
imorgon kanske det bär av till tosselilla om det nu är gött väder till det, som jag då hoppas på såklart! =)

ibland vill jag bara vara  någon annan människa, vill typ bara finnas i mitt drömland. där jag är lycklig och bara minns de bra stunderna i livet. om de hade varit så enkelt hade jag varit sååå happy! ;)

neh nu blir de film i min ensamhet o drömmer mig bort med dig du din fina sak! =)
ciao

Kommentarer

Postat av: busan

ensam het är bäst , där får vara för mig själv och inte tänka vi inte mer vänner ! =/ allt blev fel =/ om skulle få önksa ställa allt till 0 i igen! när allt var som bäst , ja jag vill

2010-08-16 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback