Cop Out! ;)

2010-08-02 @ 19:02:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenare! =)
Då var det måndag, härligt värre. som någon sa för några år sen måndagar är bäst, jag har börjat fatta varför måndag är bäst nu, jo för det kommer en helt härlig vecka igen, och så väntar jag extra in helgen såklart =).
Igår kom sara till mig, blev att vi handlade massa gottgott, o kolla på två filmer sen blev det att sova. =)
o jag snarkade i sönder henne eller ngt, stackare! ^^ haha....

ohh gissa vad, jo jag har snackat med snyggingen idag igen o längtar efter imorgon att få snacka med honom igen! (A). massa fin han e raooow.
vet dock inte vad han heter, har inte ännu vågat fråga så feg jag e då ! :O men ändå kan ja snacka massa annat skit vafan. haha
o hur gammal o sånt har ja inte heller ngn aning om, detta blir mer och mer spännande helt enkelt av att inte veta så mkt kanske ^^ .

två veckor kvar på jobbet, weeeii. härligt.

kollade på film med min syster innan idag, blev Cop out med bruce willis... den var super bra så om ni inte sett den så borde ni fan se den. sjukt rolig =).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback