bisexuell !

2010-08-02 @ 19:54:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

kärlek vad är det?
jag älskar dig? vad är det?

det är ju som ett hej i dagens läge.... alla älskar tydligen alla, men de tror jag inte ett dugg på. säger någon att de älskar mig så tror ja inte på det heller fan, lurad åt helvete varje gång så :S ....
det är bara ett jävla ord som åker ut lika fort igen, inget som kommer betyda ngt för mig längre.
och alla de som förlovar sig i tidig ålder? hur man nu kan tro att en liten förlovning kan göra ngt bättre i sitt förhållande?
Det ska vara som den gamla tiden istället isf, man friar, blir förlovade för att senare gifta sig?
alla ni som förlovar er, det är ju bara ett dumt jaevla mode för er eller ngt. inget som betyder egentligen... väldigt tråkigt att de skulle bli sådär ju för ngt som verkligen betydde ngt för andra innan.

Man kan jämföra förlovningen med alla fjortisar som helt plötsligt är bisexuella för de tror de är coola ? ett mode helt enkelt... snälla nån...
hur ska världen fortsätta egentligen?
man ska väl bara stå för vad man egentligen är och inte ljuga en massa för att de är coolt.
i mina ögon är de coolt att bara vara sig själv och inte bry sig om andra tkr man e ful eller massa annat skit. usch o blä på människor alltså.

jag vet iaf vad jag älskar och vad jag vill med mitt liv. ja  jag är bisexuell men det har jag kommit ut med sen jag var 15 år. och till mina föräldrar när jag var 17.
och då var de inget jaevla mode.
och det är faktiskt jobbigt att inte veta riktigt vad jag gillar?
eller rättare sagt jag gillar både könen, eftersom jag inte bryr mig om något jaevla kön. utan om personligheten, och självklart lite utseendet!
det som är jobbigt fför mig är att jag lättare blir kär i killar men jag attraheras ut av tjejer. alltså är de svårt för mig att hitta någon alls :S... vad ska ja ta? de ja blir kär i eller de ja attraheras av?
vill ju ändå våra både och till en person! daaaeh

jaja jobbigt läge detta.

nu ska jag sluta tänka på människor för de är ofta bara jobbiga.
ciao
ha de fett najs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback