Tar alltid slut :(

2010-04-22 @ 22:31:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

varje ny kärlek är den enda.
varje ny kärlek är kärlek för alltid.
kärlek för alltid som tar slut efter ett tag.

men från början var tanken att det skulle hålla för alltid.

varför gör det aldrig det?
varför blir det aldrig som man tänkt sig?

jag är ung, säger du,
jag borde njuta av livet.
Leva livet nu och stadga dig sen.

Men om jag inte vill leva livet nu då?
om jag bara vill leva då?
leva med min nya kärlek.
med den nya kärleken som är den enda.
som ska hålla för alltid.

förstör inte min vackra framtidsbild i mina tankar,
tankar som bara inser att den här kärleken kommer att ta slut.
inte just nu för nu ska den hålla för alltid,
men sen,
tar den slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback