Skönt väder idag :)

2010-04-15 @ 12:51:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej gott folk! =)
IDag är det en sjukt fin fin fin fin DAG!
Jag mår så bra så, och det gillar vi.

Ska bara komma på vad jag vill med livet, inte är det att ruttna här iaf xD!
Jag vill utbilda mig iaf, men till vad är fan en annan femma.... Detta är svårt humpf!

Imorgon blir det 50-tals fest med Emelie in Limhamn! =)
Tror det kommer bli fett nice, nu är problemet bara vad jag ska ha på mig, hur mitt hår ska se ut och allt de dära?
Hoppas verkligen jag snart kommer på vad jag ska ha iaf!! Jag ska bli snygg imorgon iaf, maha smack på er!
Livet är egentligen väldigt underbart, bara man vet vad man vill så är det super. Och om man nu gör något åt sina problem är det ännu bättre.

På lördag hoppas jag på att få träffa någon sötboll! =)

Men iaf nu vill jag bara berätta att mina bästa vänner, jag kommer aldrig välja någon före er igen! Ni är bäst och det kommer ni alltid vara!
Vissa betyder dock mer än andra men så är det alltid =)
Ni som betyder megamest är iaf: Phanna, Malin, Mini, Petra, Rebecca och Lotta =) <3 Love you Girls!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback