Såra mig igen? o då jävlar!

2010-04-07 @ 21:31:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!
Fyfan för dig och dig o blablabla! Folk gillar tydligen att såra en väldigt djupt för det gjorde ni båda två igår! men men. nur är iaf ditt nr borta och tur är väl det, för dig vill jag inte tänka på mer.
Allt som vi så kallade hade finns inte längre, jag ser inget bra med dig längre som jag gjorde förr. Tänker jag på dig så blir jag ändå bara ledsen och arg. Finns ingen mer än du som har sårat mig så här sjukt mkt och det tänker jag aldrig låta dig göra igen!

Som sagt de finns många fiskar i HAVET! Inte falla för en jaevel när de finns gott om underbara människor någonstans i världen! frågan är bara var min största kärlek håller hus, men den tiden kommer nog också om några år hoppas jag iaf! =) Att få tillbaka den där lyckan är allt jag önskar, men just nu ser det mörkt ut med den biten....

på en kort tid har jag nog strulat me lite för många xD ! Amen shiiiet vafan! fylleehund ^^
pusshejs så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback