Mitt livs kärlek!

2010-04-22 @ 22:30:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mitt Livs Kärlek

När jag satt och läste sidorna om mitt liv,
önskade jag att jag kunde ta bort en del
Jag önskade att jag kunde ta bort hans ord
att jag kunde ta bort mitt liv med honom.

Först färgade han min värld helt rosa,
och fick mig att tro att jag betydde allt
Han höll mig i sin värld och delade mitt liv,
han höll mig nära, och han höll mig där inom.

Sen färgade han min värld helt röd,
färgen av min kärlek, den största av dem alla
Han viskade söta ord i mitt öra, av kärlek
och han blev den stora kärleken i mitt liv.

Till sist färgade han min värld helt blå,
färgen av min sorg, den största av dem alla
Han lämnade mig i dyn, han lämnade mig helt ensam
hans ord smekte ej längre, var mer som en kniv

Sen färgade han min värld helt svart,
färgen av min vrede, den största av dem alla
Han frös mitt hjärta och förstörde min tro på kärlek
hans kärlek var den största lögn jag någonsin hört

Min älskade, skulle jag kunna ta bort en del av mitt liv
så skulle det vara du med dina ljuva lögner
Din kärlek var ingenting mer än ett spel gjort av dig,
jag skulle ha vetat, att jag aldrig ens ditt hjärta berört.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback