Livet e inte det bästa just nu :O

2010-04-22 @ 17:43:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Alla mina tankar bara tar kål på mig, tårar hit o dit hela tiden! Jag hatar detta!! Vet inte vad jag vill o har ingen lust till något just nu!

Igår kändes de mesta ganska bra, var och tränade med min syster sjukt skönt var det... sen drog jag hem till Rebecca och sov där =) Eller ja vi sov ju inte direkt när ja kom dit, blev mycket snack o filmtittande, trevligt värre! Sen idag drog vi o åt på Grappa sjukt gott, synd man blev sjukt mätt bara ;) sen tog vi oss en varm choklas efteråt, mums!

Och nu är jag ensam igen, som vanligt! :(
Jag börjar få upp en fobi för ensamheten eller ngt! :S
Jag börjar bli rädd för mig själv också...


Bara tanken eller att se dig någonstans tar kål på mig! ett rent helvete, vill bara glömma er nu!!
Vill bara hitta dig du den där perfekta människan som alltid kommer finnas hos mig när jag behöver det som mest! Gaaaah! finns den människan ens? det undrar jag fan!

Aja!
Livet e inte lätt alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback