Jag hatar dig!!!

2010-04-27 @ 14:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jahapp, nu är det tisdag och livet går vidare helt enkelt!
Wonk i lördags var supertrevligt, träffade nytt folk och även folk man träffat på fester förr ! =)
En upplevelse helt enkelt, och ska fan dit snart igen! ^^
Var en rolig cykkeltur med camilla också haha fyfan!

I söndags drog jag till Kristianstad också på kvällen, och skulle träffa Bella! =) Var i parken o gick lite o snacka o hade det allmänt mys, drog in till centrum o käkade, eller ja jag käkade! ^^
Tack för en trevlig kväll, tack för att du gör mig på bättre humör!

Igår var det då måndag japp, har knappt koll på dagarna längre! Men först så kom Malin hem till mig o åt frukost med mig, sen drog vi hem till min syster jessika.. skulle hjälpa henne o klippa kaninen maha långhårig jaevel! men söt blev hon o hon kunde se igen :D
sen åkte jag bussen till Malmö för att träffa Emelie my friend =) Vi tog en fika och satt o snacka o hade de sjukt trevligt=)!!!
Sen skulle hon iväg o dansa så då drog jag vidare, hem till Bella som jag inte träffat på flera månader :/ men de var sjukt trevligt måste jag säga... hade mkt o snacka om som har hänt! Där var även Sabina, kul o träffa henne också =) Blev goood mat , tack bella <3
sen var de o dra hem igen, fuck that! att sitta själv på en buss o sen tåg med musik... fick ångest och vet inte ens varför... mådde piss o bara tänkte på en massa som hänt! Ville bara gråta, men vill inte visa mig så svag inför folk så höll de inne... o så mår jag hela tiden illa, jag tänker för mkt helt enkelt!
JAg vill må bra och bara glömma allting just nu, jag orkar knappt längre! alla dessa hemska tankar måste försvinna så fort som möjligt... jag pallar verkligen inte! jag behöver en hjälpande hand, närhet och kärlek innan jag blir galen!!!!!!!!
Tur är att jag snart träffar Bella igen i hässleholm om en timme =) behöver kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback