Im so gaaay<3

2010-04-20 @ 15:57:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjoho!
Idag vaknade jag o det kändes ganska ok att gå upp från sängen, tog sin lilla tid som vanligt men men! ^^
Skulle dra mig till eslöv för att träffa Tina, en tjej jag snackat med ett litet tag bara =) men de var trevligt vi drog till Grappa o tog oss en fika ! snackade o sånt trevligt =)
sen drog jag vidare till coop. för jar slutat där nu, så fick lite papper ifyllda och lämnade mina saker o tacka för mitt!

Och idag har jag bestämt maten igen, gjorde de igår med o då lagade jag mat, då blev det bandspagetti med ost o skinksås ! gott gott blev det =)
Idag blir det hemmagjord pizza MUMS!! vad snäll min mamma e som låter mig få bestämma lite =)

Efter maten blir det att dra sig till Lotta, o så får vi se vad vi hittar på med för bus ! =) kanske skulle en sväng till vombsjön, om vädert tillåter det, ser lite grått o trist ut dock! ^^ kommer bli kallt o blåsigt men mysigt kan ja tro! =)

aja ge mig en flicka att mysa med tack ! =)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback