Helgen den sprang iväg som vanligt japp!

2010-04-06 @ 17:22:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hej , jag uppdaterar väldigt dåligt! men så kan de vara när man har haft mycket o göra sen i torsdags! I torsdags kom Axlon, mötte honom i Lund med Veronica o då drog vi direkt till Systemet för att handla till morgondagen! =) Sen efter det drog vi till Viggos för att käka sjukt goda hamburgare, mums.
Sen när vi varit i lund drog vi oss till Höör, hem till Veronica o umgicks o snacka lite skit o sånt trevligt. Sen drog vi hem o då blev det chill o sen sova ungefär.
På fredagen var de sjukt mycket klödd för vissa människor inte kunde bestämma var o vad de skulle! så det sket sig med björket, tur var nog det ! för tror inte där är så roligt. Det blev istället att vi drog oss till Teo i Landskrona, började förfesta blev att halsa litegrann, gott gott shiiiet!
Sen drog vi vidare till hennes halvbror o festade lite till sen blev man lagom packad, sen drog vi på en fest hos någon trevlig tjej,  o där var lite najs folk! Hade en sjukt bra kväll/natt! Sen fick man ju sova bredvid teo myspys =) !
Lördagen blev det förfest hos mig, o då kom Mini, petra, sandra och Emma ! De var sjukt kul ^^ Och inne på jägers var de också riktigt roligt! Tack tjejer för en trevlig kväll/natt! =) Stackars Axlon som fick stanna hemma, fööörlåt!

I söndags drog jag o Axlon en runda hem till Magda, kollade film o snacka o åt glass! O igår så åkte Axlon hem! ;) Tror han va trött på mig efter det laget haha!
Eller iaf på skånskan ^^

Igår så kom Mikael till mig och sov över hos mig tills idag =) Supertrevligt o du är sjukt snäll! =)
Tack för en trevlig kväll! ^^

Alltså har de hänt ngt hela jaevla tiden, skööönt som fan! o idag kommer jag känna ensamheten igen, eftersom jag sovit med någon sen i torsdags, de kommer vara sjukt ensamt! :/ JAja man klarar sig nog ^^

I like u aha aha ! chalalallalala


Hajdå gott folk ciao puss å kram !^^


Lite bilder från landskrona:

 


Och lite bilder på min förfest innan jägers! :) :

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback