Gåtor

2010-04-19 @ 13:30:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!

Detta livet är jobbigt, tankar hit o dit hela tiden!
Hoppas verkligen detta kommer hjälpa mig... Jag ska bli stark, starkare än starkast. Jag ska se en framtid igen, en partner, barn, hus och bil! jatack iaallafall om några år! =) Och ett jobb såklart! Men först ska jag bli frisk innan jag skaffar något av det såklart ^^!!

Har gjort en sak idag, som jag inte tänker berätta vad! Det får ni se någongång ifall de händer! =) men intressant hade det allt varit;)

Testade lugnande igår, tror inte de funkade direkt så ska öka litegrann o se om de funkar! =)
Behöver sömn och lugn o ro just nu faktiskt..;)

Helgen har iaf varit bra, alkohol o mina tankar försvinner, men ska fan inte bli alkis för nu så kommer en vit helg framför mig! Kan bbehövas o vågar inte dricka heller! =) kan bli värre då också ju...

Har varit o handlat med mamma idag också, fick bestämma lite vad vi ska ha för mat o sånt ! Aldrig fel ;) Och sen kanske vi ska skaffa oss en hund snart! HOPPAS verkligen, det kan nog göra mig på lite bättre humör iaf, att alltid ha en vän hos mig! jag har bestämt att jag ska få ha honom/henne i min säng när ja känner mig ensam! hihi hoppas verkligen! =)

Nej fan! Nu ska jag göra ngt vettigt? de tråkiga e ju att jag inte vet vad bara ;D !
orkar inte göra ngt vettigt fan! tror de blir en film i min ensamhet eller ngt! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback