En sjukt jävla bra kväll/natt <3

2010-04-11 @ 15:47:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej gott folk! Idag är det självklart redan söndag! :O Tiden springer verkligen bara förbi och speciellt helgerna :( buhuu!

Jaja igår kväll/natt var sjukt underbart.... Förfest hemma hos mig, grillning och alkohol, kunde de bli bättre? NEJ!
Sen drog vi vidare till Malmö till någon Jennie! : ) TRäffade Emelie (Y) därför vi drog dit liksom hallllåå :D hehe!
De var väl trevligt där med ^^ ! Men var inte där så länge för sen skulle vi självklart vidare till DEEP som planerat!! Sjukt kul, jag kunde verkligen släppa loss som fan och jag var för en gångs skull lycklig på länge, och det var fan tack vare mina underbara vänner. Är sjukt glad över att ha så bra vänner som alltid ställer upp! Aldrig mer jag ska låta någon falsk jävel komma in i bilden igen! Vill inte må skit över massa idioter.. =)

Men men de va daaans som fan och träffa nytt folk o sånt trevligt! =) Sen blev det MAX! o sen morgontåget hemåt 05.53 :) decka på tåget typ HAHA skönt som fan! Och vill ni veta vad? jag sov fan till kl 14.00 de var år o dar sen jag kunde sova så länge :O Helt sinnes, men skönt som fan var det ska ni veta.

Idag blir det BIO med min lillasyster, vi ska kolla på flickan från ovan =) hoppas att den är bra!
Detta är då hennes present, dock en månad efter vi går på bio men vafan gör det =) BLir nog skit bra!!

Imorgon jobba jobba o slita igen, i hela fem dagar =) Seen helg igen weei! :D
Aja ha de najs gott folt. pussokram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback